recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sort skærm i powerdvd 11 v afsp. af blu-ray i 1080
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSort skærm i powerdvd 11 v afsp. af blu-ray i 1080

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bertramg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Maj-2011
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Sort skærm i powerdvd 11 v afsp. af blu-ray i 1080
    Sendt: 22-August-2011 kl. 11:14
Sort skærm i powerdvd 11 ved afspilning af blu-ray i 1080p via receiver

Hej
Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted til mit spørgsmål, men jeg har et problem med afspilning af blu-ray film i 1080p, jeg får blot sort skærm i powerdvd 11 og programmet "fryser".

Win skrivebord mv. kan sagtens køre i 1080p fra pc'en, afpille alm. dvd mv, det er først i det øjeblik jeg afspiller blu-rayfilmen at powerdvd går i sort.

Pc'en er tilsluttet min surr.receiver og derfra til tv'et. Sætter jeg pc'en direkte til tv'et kan jeg sagtens se blu-ray i 1080p, men altså ikke med receiveren i mellem.

Alle hdmi kabler er tjekket enkeltvis direkte pc->tv, og der kan powerdvd også sagtens vise blu-ray filmen i 1080p

Sætter jeg pc-skærmopløsningen til 720p kan jeg godt afspille blu-ray, dvs. ingen sort skærm i powerdvd 11. Men jeg vil jo gerne have det op i 1080p :-)

"Anlægget" består af følgende:
Pc med radeon 4550hd grafikkort, powerdvd 11 som afspiller
Yamaha surround receiver rx-v567
Philips tv 42'' pfl5604h_12
alt sammen forbundet med hdmi.

Nogen der kan hjælpe med råd til at få 1080p hele vejen igennem fra pc-receiver-tv?

mvh
Bertram
Til top
jeppe tange Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Juli-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2011 kl. 17:39
Har du fået løst det?