|
ARC/optisk lyd ud af Samsung JU7005 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er meget sandsynligt rigtigt, får heller ingen lyd på Soundbar hvis det er DTS, virker med DD, men du bruger et 2.0 sæt, så det lyder rigtigt at de ikke kører med DD lyd. PCM er 2.0 lyd, så ingen problemer der. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Pakster ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
Super, det giver mening så. Det største irritationsmoment er dog at TV'et ikke vil huske mine PCM indstillinger og altid vælger DD eller DTS som standard. Jeg skal så skifte hver gang jeg sætter en film eller serie på.
|
|
www.duks.dk
|
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Uden at jeg lige har et link til dig, så findes der små bokse der kan dekode dolby til pcm. Sådan en kunne du måske sætte imellem så du ikke selv skal skifte hver gang. Dumt at det skal være nødvendigt, man ja hvad kan man gøre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |