|
Sony B87 App vs. Apple TV app |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bach1969 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2011 Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2020 kl. 08:41 |
Jeg har lige købt et 65" Sony B87 og så tænker jeg, er der forskel i lyd og billede på hvis jeg ser f.eks. Netflix eller Disney.
Både tv og mit apple tv har disse apps, men vil der være nogen forskel i kvaliteten, hvis jeg vælger den ene løsning fremfor den anden, eller skal jeg bare bruge den som jeg finder lettest?
Glæder mig til at høre fra jer ![]() |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ingen forskel
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
Der kan være noget med lyden, hvis du ikke bruger eArc.
Nu kender jeg ikke dit set-up, men det KAN være et problem. Jeg benytter derfor altid ATV4K da jeg ellers ikke får Atmos ud.
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Jeg takker mange gange, jeg må teste det, jeg fik i hvert fald Atmos ud fra min ATV4K i går, må prøve med den samme film på tv app. |
|
![]() |
|
aeblemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Mener du A87?
Den bruger low latency dolby vision, og det gør billedet for mørkt fra f.eks apple tv. Så på det punkt er der en forskel mellem indbygget apps og appletv. |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
Ift. Apple TV app'en (der også kommer til dit Sony TV senere) så forlyder det, at den høje streamingkvalitet (40+ Mb/s bitrate i peak) på selve Apple TV-boksen, ikke er at finde på i hvert fald nogle andre enheder (Amazon FireTV). Om det også gælder f.eks. Sony TV ved jeg ikke.
Dog værd at tage med i betragtningerne ift. forskellene.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Så her vil Apple Tv være dårligere end Sony tv app? er det rigtigt forstået? |
|
Sony 65A87 - Apple TV 4K - Sony STR-DN1080
|
|
![]() |
|
aeblemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Ja, indbygget app er bedre.
Hvis dolby vision fra appletv er vigtigt for dig, så skal du vælge philips, lg eller panasonic. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |