|
32” TV til soveværelset |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2021 kl. 15:50 |
min svoger og svigerinde har spurgt mig hvilket mærke eller hvilket specifikt TV man skal kigge efter hvis man gerne vil have et 32” TV i soveværelset, hvad siger i herinde ?
På forhånd tak De går lidt op i design :) Redigeret af forzajuve - 26-Januar-2021 kl. 15:52 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bestilte 1 i sidste uge. Der var den nede i 3500,- Lur mig, om den ikke kommer derned igen.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg fik lige af vide at de gerne ville have det på et vægophæng der kunne drejes altså på sådan en arm og så er det lidt fjollet med The frame
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |