|
Samsung One connect boks og Sonos Arc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
alex_p ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2021 kl. 09:28 |
Hej alle,
jeg har fået mig ét af de nye Samsung QLED tv, hvor der følger en boks med til alle tilslutninger. Der går således kun ét tyndt kabel fra skærmen og så til hvor boksen nu er gemt af vejen - hvilket jo er meget smart.... Min udfordring er så lidt at jeg har Sonos Arc - og den kører via HDMI (ARC) - hvilken jo betyder at uanset hvor langt væk jeg gemmer One connect boksen, så kommer jeg til at skulle trække et hdmi kabel alternativt et optisk kabel tilbage til soundbaren (fra boksen) Er der nogen som har løst det på en smart måde ? Ville jo være dejligt hvis soundbar og tv kunne snakke sammen trådløst ![]() Mvh Alex
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal jo også have 230volt til soundbaren ?
så den bliver trådløs.
|
|
![]() |
|
alex_p ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 16 |
Ja, okay - 220v stik kan jeg godt leve med ;o) Det var mere behovet for at skulle trække 10 meter hdmi kabel parallelt med one connect kablet jeg gerne ville slippe for ;o)
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
Trådløs hdmi er dyrt
Kræver også et strøm kabel og virker måske ikke til ARC
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
Desværre findes der ikke mange systemer for trådløs TV-lyd endnu. WiSA hos B&O er stadig en relativ dyr løsning. DTS Play-Fi er på vej til flere produkter (men ikke Samsung). Apples AirPlay 2 (i bl.a. din Sonos Arc) har mangler. Rokus platform, med trådløs TV-lyd fra dansk selskab, findes endnu ikke i Danmark.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |