|
Min Z3 driver mig til vanvid |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Måske https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hozik.PhoneScreenLock kan løse dit problem? Fordelen ved Android er, at der ALTID er en app der kan hjælpe ;-)
|
||
![]() |
||
meyhoff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
|
Ser super godt ud, den skal jeg da teste, tak for info.
|
||
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
||
![]() |
||
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
|
ALTID er en app der kan hjælpe ;-)
;-)) så vær venlig at finde en app der kan sørge for at mine menu ( home-tilbage knapper ) altid er tændt på min htc one mini - de tænder kun når det er helt mørkt ( næsten ) nils..... ;-))
|
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
|
I bund og grund er dit problem at M8's knapper er en del af deres egen launcher, så hvis du installerer en anden vil du sikkert ikke opleve problemet. Knapperne lyser op afhængig af hvad din lyssensor sender retur til launcheren. Så problemet KAN løses med anden software, men du skal så være villig til at acceptere et andet GUI end det du er vant til.
|
||
![]() |
||
meyhoff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
|
Den app fungere fint, igen tak for hjælpen |
||
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |