|
Rense brugt telefon |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2016 kl. 19:51 |
Jeg har købt en ny Samsug telefon.
I den forbindelse påtænker jeg at skaffe mig af med den gamle - også Samsung - et af de steder, hvor man kan aflevere den. Jeg har bare det problem, at jeg ikke kan finde ud af, hvordan man tømmer den for data - kontakter, billeder osv. Jeg er ikke interesseret i at fremmede kan se mine billeder eller misbruge min Facebook, kan de ikke det hvis telefonen ikke renses. Jeg har fundet ud af at overføre data til den nye vha Samsung Smart Switch.
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
indstillinger - Backup og nulstil - gendan til fabriksstandart
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Da jeg prøvede forsvandt billederne ikke.
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Det var det jeg troede, jeg kunne finde, men det kan jeg ikke. Det er en Galaxy S4 Mini. Er det den lille touch knap til højre under skærmen, eller er det inde i Apps - Indstillinger.
|
|
![]() |
|
Nej knappen til venstre. Altså fra startskærmen.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Sluk telefonen
Så hold Volumen Up + Home + Tænd knappen inde indtil du ser amsung logo Nu kan du vælge wipe data /factory reset. Men ikke alle data slettes, så check det bagefter.
|
|
![]() |
|
Jeg har fundet det. Jeg kunne finde det, da jeg havde taget SIM kortet ud.
Mine billeder havde jeg slettet i forvejen og fjernet følsomme Apps som Facebook og Mobile Pay. Nu står den på opstartsguide, man kan vælge sprog.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |