recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Motorola vil ikke opdatere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Motorola vil ikke opdatere

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2074
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 15 minutter siden kl. 09:40
Tak Erik.Thumbs Up

Jeg tog chancen efter jeg havde gemt i Google one og brugte Motorola softwarefix som skulle installeres på pc'en.
Efter programmet havde kørt lidt havde jeg fået de manglende sikkerhedsopdateringer.

Nu må jeg se om det var det der skulle til og den fremover ikke melder fejl ved diverse opdateringer.
Så ryger den ihverfald af h... til hvis det er tilfældet :-)

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 24 minutter siden kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af pipper pipper skrev:

Så ryger den ihverfald af h... til hvis det er tilfældet :-)

Hej.

Hvis det ikke hjælper, så prøv af læse dette:

Citat: 'Du kan komme ud for, at butikken/netbutikken henviser dig til importøren eller producenten, når du vil klage over en fejl på det elektroniske produkt. Det skal du ikke umiddelbart acceptere.'

Hilsen Carsten.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu