recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DRTV virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DRTV virker ikke

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 timer 56 minutter siden kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af MortenBby MortenBby skrev:

Jeg har nu bestilt Apple TV 4K 3.gen 64 GB og ser at fjernbetjeningen skal oplades via et USB-c stik. Ladekabel medfølger ikke, men jeg mener min IPhone 8 også bruger USB-c så kan jeg lade fjernbetjeningen op med den oplader jeg ellers bruger til telefonen?
Jeg kunne også spørge: er der nogen teknisk forskel på at oplade fra en oplader i forhold at oplade gennem USB fra en computer?
Ja der er teknisk forskel, men det skal du slet ikke spekulere over. Det klarer USB-C standarden for dig, så du lader blot med det du ønskerWink
Mvh Jesper
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2018
Point: 1446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 timer 12 minutter siden kl. 07:39
Nej, din iPhone 8 bruger ikke USB-C.
Så hvis din iPhone 8 lader har "løst lade kabel", skal du blot købe et USB -> USB-C kabel, så kan den iPhone lader bruges. Du skal bare huske at skifte kablet hver gang. Tongue

Men ja, ellers oplad via din PC. Det går lidt langsommere, men fjernbetjeningen skal ikke oplades ret ofte.
Til top
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 40 minutter siden kl. 15:11
Der var jeg heldig; iPhone opladeren har løst ladekabel, og min batteriradio bruger USB -> USB-C kabel så jeg er klar til opladningSmileyer
Mange tak for svar til jeg begge to.

Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu