|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Houmoller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() Sendt: 28-Juni-2007 kl. 23:34 |
Her er mit lille setup, i min ca 15kvm stue. Det består af et LE32M71B fra samsung Sony harddiskoptager med 160gb 820'eren med HDMI En 5x80W forstærker og en asus barebone med en amd64 og sådan lidt, som medie pc hvor jeg kan se film fra mine andre computere. og en Playstation2, selvfølgelig med Madden 05 og tekken5 :p Først et med bliz (det er taget om aftenen) Så et uden bliz. Højtalerne ved siden af den flotte røde sofa :P (kærestens påfund med farven) Og de forskellige fjernbetjeninger til diverse. |
|
![]() |
|
Kizz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
ser godt ud men har du sat den ene baghøjtaler i en plast kasse ?
|
|
![]() |
|
Houmoller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
hehe nej, kassen står ved siden af. Har fået to små højtalere sat til som front højtalere nu. Giver en noget bedre og klare lyd.
|
|
![]() |
|
cql1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Hej
Hvad hedder dit tastetur? Synes det virker ret cool med lille størrelse... --> Sorry... tror måske jeg har fundet det, Amitech Stue Tastetur? Redigeret af cql1 - 30-August-2007 kl. 08:51 |
|
/cql
Panasonic TH-42PX70, Denon AVR-1907, Yamaha DRX-2, DALI Concept 2, DALI Concept 1, DALI Concept Center, DALI Sub 12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |