|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
blackfalco ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 14-Juli-2007 kl. 23:25 |
Hej alle, her er lidt om mit udstyr, som består af følgende: Receiver, som er en Sunfirer Ultimate ll, som er på 7x200 watt i 8 ohm og understreger det store potentiale URll indeholder. Målt op til 2x276w i 8 ohm ved rent stereo brug. Kan ses her http://www.highsound.dk/index.php Så har jeg en lille update, har anskafet mig en video projektor sony WPL-AW15 + et sony dynaclear sreen lærred. nye foto længer nede
Mine fronthøjtalere er af mærket CAV MD-EX3G, som er topmodellen i CAV's højttaler serie. Bånddiskanten og de andre fine enheder fra Tyske LPG, er klart hovedoversagen til at højttaleren overrasker mange. Min center højtaler er en Sunfire CRS-3C som kan klare 450w min dvd er en Denon 3910
Mine baghøjtaler er Dali 0.7 0,8
Min skærm er en pioneer 50 tommer og min sub er B&W ASW750 ASW750 har en 12" enhed med kevlar/pap membran og en 1.000 W digital forstærker Redigeret af blackfalco - 11-August-2007 kl. 21:16 |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Hvad står sådan en Sunfilre Ultimate egentlig i ?
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Ret fed center... men ellers en blandet landhandel af højtalere..
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
blackfalco ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Hej cnn3 sådan en receiver koster normal 45.000 men kan købes 23.500 nu (restparti) Hej henrik_s ANG.blandet højtaler så spiller de godt sammen,men en gang i fremtiden bliver baghøjtalerne skiftet ud med sunfire ( crs3) |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
For pokker det er en flot biograf
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Hvad bruger du af kabler til højtalere og anlæg
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Christian Mine signal kabler ,det er nogle tech+link,til højtalerne er nogle der fuglte med dem men det bliver skifte ud når der kommer tid og råd |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
Det ligner den store højtalere i tilbage til fremtiden 1, hvor Marty boooster en mega højtaler... Klasse !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |