|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 16:18 |
Hejsa, Jeg ved ikke om dette indlæg hører til her men jeg kunne godt tænke mig et nyt TV møbel, men jeg er ikke tilfreds med de TV møbler jeg ser rundt omkring i IDE møbler eller for den sags skyld boconcept. Den skal være 3-delt gerne modulopbygget. Desuden skal TV møblet være uden skuffer. Nogen der har gode forslag? /Halsted |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
HEj Halsted, skal det være på ben eller væghængt?
Jeg kigger PT. på to muligheder, alt afhængig af hvad pengepungen kan klare: www.frislev.com http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/hi-fi_moebelhy lde/argon_cube_1_moebel_hvid.htm Men se lige dybden, ved ikke om din Marantz kan stå derinde!! ![]() Hvis du er lidt fingernem, kan de komme til at se sådan ud: http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/hi-fi_moebelhy lde/argon_cube_1_moebel_hvid.htm Bare uden skuffer, selvølgelig!! ![]() Med venlig hilsen Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hov, glemte lige... |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Hej Asklepios, De der Argon cube 1 er ret fede faktisk. Jeg regner med at de skal stå på gulvet så det betyder ikke så meget om Marantz'en kommer til at fylde lidt i dybten. 11.000 spir for et customized TV møbel er måske lige i overkanten Tak for hjælpen! /Halsted |
|
![]() |
|
![]() |
Det var da så lidt...
![]() ![]() Jeg ku også godt bruge et par Argon cube, de er bare ikke dybe nok til en onkyo 805... ![]() ![]() /Simon |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
Det er klart, både Marantz og Onkyo receivere fylder sku en krig Det er sku ellers meget cool at få lavet sit eget møbel hvor man kan sætte sit eget præg. Jeg må ligge hovedet lidt i blød. /Halsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |