|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
|||
Rettelse -- det er IKKE mig som har det nævnte surround anlæg , men min kære søster. Som baghøjttalere har de nogle dali - aner ikke hvad det er for en model. Men jeg ved at min svoger har snakket om de skal skiftes ud til B&W - et komplet sæt Desværre har de så valgt et 32" Sony V2000 lcd - det matcher altså ikke det ellers perfekte setup. tsk tsk
|
||||
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
||||
![]() |
||||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|||
Hov!! Nu har jeg vist lidt travlt nok med at læse og få svaret ![]() Nu ved jeg ikk hvor stor en lejlighed du og din kæreste har, men KEF's iQ serie syntes jeg ser virkeligt godt ud og så lyder det bare p**se godt. De fleste kvinder kan relatere til noget som er flot, så der kunne du jo sætte et rigtigt godt sæt højttalere sammen og så en Denon AVR-2307, så er man godt kørende eller også kunne du "arve" din søsters anlæg, hvis de skifter ![]() Det skal også siges at de 2 Gale subs kommer fra et system, hvor jeg havde 2 små Gale fronthøjttalere, men det var åbentbart ikke nok for mig ![]() I frygt for at genere LCD folket, så passer jeg lige på med at kritisere det tv valg, men eftersom jeg har en Pana Plasma, såå.... ![]() Redigeret af Kim Jespersen - 06-Juni-2007 kl. 13:36 |
||||
![]() |
||||
bfisker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-April-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|||
Lækkert setup med masser af den gode dybe bas. Jeg har selv Cerwin Vega DC12 og elsker deres bas. Vil meget gerne beholde mine DC12'ere men har lidt svært ved at finde en ny surroundreciever der kan trække dem, og samtidig ikke ruinere mig. Har du et bud på om JVC RX-D701 (130W pr. kanal i 6 ohm) kan trække DC12'erne fornuftigt? Så må center og baghøjtalere komme senere.. Evt en aktiv sub. |
||||
![]() |
||||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|||
Hej! ALT kan trække Cerwin vega De plejer at have en drift-effekt under en halv watt...eller noget i den stil. lrev |
||||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||||
![]() |
||||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|||
Så Irev skriver (igen ![]() Hvis dynamikken mangler kan du sætte en (eller 2) CLS-15SX på, så kommer du helt sikkert til høre klagerne når de lander i din postkasse....... uanset om din nærmeste nabo bor 2 km. væk og et opkald fra Geologisk institut der har målt et jordskælv i nærheden af din ejendom er nok heller ikke så utænkeligt. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |