|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mogdam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2004 kl. 16:29 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
de lover og lover at sende, men der skete kun det, at jeg i sidste uge fik tilsendt en stak løse A4 kopier til en helt anden maskine. Jeg kan ikke stave mig igennem hollandsk, så nu ser jeg snart frem til, at der kommer en dansk brugsanvisning- jeg kunne da godt tænke mig at komme i gang med at bruge min maskine! Hvad pokker skal jeg gøre?? MVH Mogens Damgaard Sørensen |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Mogens Hent den engelske, til at fylde ventetiden ud med:
/Lars |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
![]() |
mogdam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Hej Lars! Tak for rådet Jeg véd, at brugsanvisngen findes på dansk, og derfor kan jeg simpelt hen ikke forstå, at det tager over 3 uger at fremskaffe den. MVH Mogens Damgaard Sørensen |
![]() |
Sony-fan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Hej Mogens Hvis du er bedre til andre sprog, så kan den hentes i understående links forøvrigt mange - men ikke dansk - gad vide hvorfor? Hvis det fortsat går rigtigt lang tid, kunne du jo overveje at melde dig til aftenskole i f.eks. spansk!
/6100 Redigeret af Sony-fan |
![]() |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Sony-fan
Det koster mange penge at oversætte manualer, så Sony har valgt at sælge dem igennem forhandlerne istedet for at have dem til fri download. /Lars |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
![]() |
Sony-fan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Hej Lars. Plus at det jo holder på kunderne, så ikke altfor mange køber i udlandet - mon ikke? /6100
|
![]() |
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Jeg troede at det var et krav at man skulle have dansk brugervejledning med når man sælger et produkt her i landet?
|
![]() |
Baldrick ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
>mogdam
du kan evt prøve at skrive direkte til Sony Danmark for det kan sku ikke være rigtigt at der ikke findes en manual på dansk. prøv denne email add support@sony.dk http://backside.dk/idx.php?819160 men mener bestemt at tape connection burde oppe sig lidt. |
![]() |
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 962 |
![]() |
Jeg har prøvet at skrive direkte til Sony, de kan ikke hjælpe men henviser til forhandlerne. Lidt dårlig service, kunne godt lave en elktronisk udgave.
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
![]() |
Mickey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Hvis jeg ikke husker meget galt er det ifølge loven et krav at der er en Skandinavisk brugermanual med. Hvorfor det skulle være smart ved jeg ikke - hvis man ikke er vokset op med svensk TV er det jo nærmest volapyk. Mvh |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |