|
|
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Forfatter | |
Anders_V_J ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Det lyder spændende.
Jeg ville gerne høre hvad prisen er? |
|
![]() |
|
lth11 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeg har nu annulleret min bestilling på fællesindkøbet, da der ikke kommer nogen form for tilbagemelding...
Er der nogen der ved hvor den kan fås til en god pris ??? |
|
![]() |
|
SteenH ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Hej lth11 Så en lokalavis den anden dag og der var 1 (sort) Sony HX900 til salg hos den lokale radiomand. Mener - men er ikke 100% - at prisen var mellem 5 og 6.000 Er på arbejde nu men prøver at finde avisen når jeg kommer hjem. Giver lyd fra mig til den tid |
|
SteenH
![]() |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej lth11
Vi har lige fået prisguiden online igen, måske en af de andre forhandlere der kan levere. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
lth11 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Forhandleren var sjovt nok meget hurtig til at bekræfte afbestillingen. |
|
![]() |
|
![]() |
Foreløbig tak til SteenH og Lars. Jeg leder videre. |
|
![]() |
|
Enfen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Ja, nogle gange skal man lede længe efter god service.
|
|
Kim
|
|
![]() |
|
SteenH ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Hej igen Så er jeg hjemme og har kontrolleret prisen. Han forlanger kr. 6.499,- og meddeler at han kun har et begrænset antal |
|
SteenH
![]() |
|
![]() |
|
cow-one ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Det har forhandleren ikke gjort ved mig, han har sendt en bekræftelse på min bestilling på trods af min afbestilling. Beviser at forhandleren ikke har styr på de mest elementære ting...
Har set den hos Expert til 6000,00 kr i denne uge,...
Og Metro har den til 4.999, kr + moms.. Redigeret af cow-one |
|
Regards Jensen........
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak til Jensen. Jeg prøver Metro og Expert imorgen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |