|
DRTV virker ikke |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1421 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja der er teknisk forskel, men det skal du slet ikke spekulere over. Det klarer USB-C standarden for dig, så du lader blot med det du ønsker
![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1448 |
Nej, din iPhone 8 bruger ikke USB-C.
Så hvis din iPhone 8 lader har "løst lade kabel", skal du blot købe et USB -> USB-C kabel, så kan den iPhone lader bruges. Du skal bare huske at skifte kablet hver gang. ![]() Men ja, ellers oplad via din PC. Det går lidt langsommere, men fjernbetjeningen skal ikke oplades ret ofte.
|
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Der var jeg heldig;
iPhone opladeren har løst ladekabel, og min batteriradio bruger USB -> USB-C kabel så jeg er klar til opladning Mange tak for svar til jeg begge to.
![]() |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |