|
Tilslutning af lyd fra Apple TV til BeoVision 7-32 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nysgerrig ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2020 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2020 kl. 18:26 |
Jeg har tilsluttet et Apple TV. til mit BeoVision 7-32 mkII via dvi indgangen. Har en converterboks til lyden fra toslink til phono. Jeg kan dog ikke få lyden igennem. de 2 phono stik er forbundet til A2 og A3.
Evt. er opsætningsproblem i tv’et. Eller jeg bruger forkert tilslutning. Skal jeg evt. konvertere phono om til coaxial eller noget i den retning. Nogen der kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
måske det her kan hjælpe? https://forum.recordere.dk/beovision-740-mk2-digital-lyd_topic144172.html
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1009 |
Af jeg det jeg husker fra min tid i b&o verden, så er A2 og A3 digitale indgange og ikke analog. Hvilket Apple TV er der tale om?
|
|
![]() |
|
Nysgerrig ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2020 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 10 |
Hej, og tak for svar. Jeg tror måske problemet er at a2 er en digital indgang, som du skriver. Så jeg skal nok have en toslink til coaxial converter i stedet for til phono. Tænker at prøve det i første omgang. Den koster vist kun ca. 100kr så det går nok lige:-)
|
|
![]() |
|
Hej igen,
Har lige forsøgt med digital lyd til av indgangen. Også uden held. Ved du om der kan køres analog lyd ind i TV’et og hvis så hvilket stik og hvilken opsætning i menuen?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |