|
Lydkontrol over HDMI |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2020 kl. 22:04 |
|
Er der nogen der ved om de nyere HDMI standarder har lyd kontrol ?
Mit Apple tv kan uden problemer tænde og slukke mit tv, men det kan ikke skrue op og ned for lyden på det |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19634 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Min AppleTv kan uden problemer skrue op og ned for lyden i mit tv. Mit tv er et Pioneer 5090, der kom på markedet i 2008!
Lydstyrke-styring har været muligt siden indførslen af hdmi-cec..... Klaus
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
Også når du styrer det med din iPhone ? Fjernbetjeningen til Apple har ir sender så der er ikke nogen problemer når man bruger den. |
||
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1450 |
|
Vores Apple TV skruer da fint op dog ned for TV'et, eller receiveren.
|
||
![]() |
||
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 378 |
|
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19634 |
|
Glem det..... Købte oprindeligt et 427 og forventede 5-6 års levetid. Købte så et 5090 brugt for 1400 kroner. Det er en fed monitor, men for længst overgået i performance af nyere tv. Klaus
|
||
![]() |
||
|
Bruger du fjernbetjeningen der følger med Apple tv eller en iPhone til at skrue op og ned med ? |
||
|
||
![]() |
||
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 378 |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |