|
Lyd dropouts på LG OLED |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hov så lige din tråd... Jeg har 2 gange afhjulpet et lign. problem på en B6 og en E6 på med tilknyttede receiver fra Marantz og Pioneer som køre via HDMI ARC. Her var der dropouts ca. hver 30sek. nogle gange flere andre gange færre, men typisk kun på tv-kanaler der sendte i DD 5.1. f.eks. TV3+. Løsningen her var et reset af tv-et og et andet HDMI kabel. Reset laves ved at trække 230volt stikket ud og lige så hurtig som det er trukket ud, holde power knappen inde i 15-20sek. Lysdioden blinker og du kan høre klik lyde fra tv-et også selv om strømmen er trukket fra. Bemærk: Ingen af dine tv indstillinger forsvinder.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Jonathanelkjaer87 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-December-2019 Status: Offline Point: 3 |
Følger lige med her :D
|
|
https://firehjul.dk/
|
|
![]() |
|
MrXYZ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2020 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 1 |
Har samme problem med et LG65C købt for to måneder siden.
Jeg ser det på alle signalkilder. Jeg bruger digital out. Jeg har prøvet reset trixet fra Potter, men det hjalp ikke. Jeg har heldigvis indpakningen endnu...
Redigeret af MrXYZ - 30-April-2020 kl. 19:18 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |