recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC TV Julegave....?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC TV Julegave....?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BorgHammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 584
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC TV Julegave....?
    Sendt: 02-December-2009 kl. 21:19
Hov?

HOV????

Da jeg startede TDC TV idag havde jeg TV3 på som jeg IKKE har, og heller ikke betaler for???

Andre med samme hovsa? Eller har jeg overset en TDC TV julegave???

Redigeret af BorgHammer - 02-December-2009 kl. 21:20
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast
QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Point: 787
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 07:13

Har haft "julegaven" siden 1. december. Kender ikke årsagen.

Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2008
Point: 506
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 08:05
Jeg har det også.... og der står intet om det på deres hjemmeside.
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Point: 787
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 09:26

Måske en kompensation for det lange nedbrud forleden.

Til top
thacaleb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-December-2008
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 10:42
Nej jeg fik et brev om at de gratis gav viasat pakken fra den 1 til 30 december. Man får automatisk pakken i december måned uden at gøre noget.

Desuden hvis man bestiller viasat pakken kan man få den til 99kr/md (mener det var det beløb) hele næste år, men det tilbud gælder kun hvis man bestiller pakken inden den 30 december.
Panasonic 37' PX80
Popcorn hour a-100
Acer R3610 ion with XBMC linux
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2009 kl. 12:57
Skod dog at de ikke kan finde ud af at sende alle TV1000 kanaler i 16:9 Confused
Alt sendes i 4:3 Letterboxed.

Til top
Newliving Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-December-2007
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2009 kl. 00:32
Alle Hometrio kunder får Viasatpakken gratis december måned, hvis hometrio kunden IKKE har haft Viasatpakken indenfor de seneste 6 måneder. 
Det er en smagsprøve for kunderne og bestilles viasatpakken inden d. 30. december gennem kundeservice får man viasatpakken i 12 måneder til 99 kr. pr. md. og så er man selvfølgelig bundet i 12 måneder :)
LG 55LF630V // Panasonic MP-BD77 // Denon AVR 2309 // DALI Concept 6 // DALI Concept 2 // DALI Concept Center
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2009 kl. 18:14
Og de fleste kanaler i Viasat pakken sender elendig kvalitets 4:3 Letterboxed, faktisk dårligere end den hos TDC TV i forvejen lave kvalitet.
Til top
Ufio Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-April-2006
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2010 kl. 15:56

Jeg havde regnet med at bestille viasat gaven til 99kr mdr, men vi havde stort set kun set et par film og programmer fra pakken i dec, så med bindingen på 12 mdr. Samt 79kr for HD pakken og hvad der ellers sker på området de næste 12 mdr. ville jeg ikke låse mig yderlig fast i et år, jeg har haft fornøjelsen af at være uden TV i en uge pga. et overgravet kabel, hvis det skulle ske igen vil jeg gerne være fristillet til at vælge udbyder af TV signal uden at skulle betale dobbelt.

Til top
teamdfa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Januar-2006
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2010 kl. 16:35
du har da fulstændig ret, jeg tænkte nogenlunde det samme. men da jeg fik hometrio 1-12 havde jeg ikke hørt at 3puls kun var på lånt tid, hvor jeg følger formel 1.
derfor synes jeg det var et godt tilbud. Men det er vel egentlig bare en snedig måde fra tdcs`´ side på at gøre os afhængige af deres viasat pakke.Clap og det lykkedes. ha ha.
Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2008
Point: 506
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2010 kl. 08:12
SHIT, for en omgang fusk!
Jeg har også HomeTrio og det er da en ualmindelig frækhed at TDC fjerner TV3Puls fra familiepakken. Den kanal er jo blevet reklameret som en fast del af den tv-pakke og ikke som en midlertidig kanal.
Jeg tror sku at jeg igen opsiger tdc tv. Det er så 2. gang på 2 år at jeg dropper TDC TV. Troede ellers det var blevet meget bedre, men nej.
Kvaliteten er heller ikke for god. Meget pixeleret...
Derudover er jeg meget irriteret over, at man i 2010 stadig ikke kan få plus-abonnementet sammen med HD kanaler uden at skulle droppe den feature at kunne se et program og optage et andet. Det  er sku da håbløst bagefter i forhold til fibernet og sattelit.
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2010 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af Ufio Ufio skrev:

Jeg havde regnet med at bestille viasat gaven til 99kr mdr, men vi havde stort set kun set et par film og programmer fra pakken i dec, så med bindingen på 12 mdr. Samt 79kr for HD pakken og hvad der ellers sker på området de næste 12 mdr. ville jeg ikke låse mig yderlig fast i et år, jeg har haft fornøjelsen af at være uden TV i en uge pga. et overgravet kabel, hvis det skulle ske igen vil jeg gerne være fristillet til at vælge udbyder af TV signal uden at skulle betale dobbelt.

Okay det var langt tid!

For ca. en måned siden, var en af naboerne her uden tv/internet fra TDC, der rykkede TDC da ud med graverbil og tdc teknikere til et enkelt kundefejl om aftenen og kørte først efter midnat efter at have lappet muffen sammen nede i jorden. Men ok, der skal man jo nok have service-aftale eller sådan noget, for at rykke ud om aftenen med gravere og hele svineriet (for kun een kunde)
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu