recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IPTV / DBNET eller ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIPTV / DBNET eller ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MartinHansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Emne: IPTV / DBNET eller ?
    Sendt: 28-December-2009 kl. 10:25
Hejsa

Har nu haft DBNet et års tid, har kørt med det ind i mit MCE indtil de begyndte at kode det hele.
Så lige nu kører jeg med deres super lækre gamle boks på mine fjernsyn :)

Er der noget nyt i dette ? Har i hørt om DB vil lave et kodefrit spejl og ligge ud ?
Eller kan i anbefale nogle af de andre til denne løsning (MCE, DVBViewer osv...)

Jeg tænker om nogen har erfaringer med FastTV, Smile eller Jay.Net til disse løsninger ?

MVH
Martin
Til top
janelne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2009 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af MartinHansen MartinHansen skrev:

Så lige nu kører jeg med deres super lækre gamle boks på mine fjernsyn :)
Er der noget nyt i dette ?

For en måned siden spurgte jeg DB-kundeservice hvornår de kommer med en ny boks med harddisk. Udmeldingen har tidligere været "i år 2010". Meldingen er stadig den samme Confused De kan IKKE give noget mere konkret ... Ikke engang at det er i X-kvartal. Jeg synes det er piv-ringe og amatøragtigt.

Jeg har selv overvejet SmileContent, men jeg afventer den nye "fiberalliance" og deres produkt/pris-udspil >>> LINK
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu