|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 15-Januar-2010 kl. 19:34 |
Hvornår mon TDC melder noget ud om deres nye fiber forretning? Jeg skal til at beslutte mig for leverandør, men venter på at TDC kommer ud af busken. Bliver det mon YouSee eller noget andet de byder ind med?
Redigeret af rigo - 15-Januar-2010 kl. 19:38 |
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() |
Uha, det afventer jeg også med spænding. De nuværende fiber-udbydere i Dong Energys område får mig ihvertfald ikke til at gå tilbage til fibernet, selvom jeg har betalt en formue for at få det lagt i jorden.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Så vidt jeg ved fortsætter det nuværende koncept, hvor TDC (tidligere Dong) står for fiberinfrastrukturen, mens du køber internet+TV+telefon af indholdsleverandører. Jeg kunne forstille mig (NB: gæt!!!) at et TDC-ejet selskab, f.eks. YouSee, bliver indholdsleverandør, men de nuværende bliver ikke sparket ud. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Think-T-wice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
kig her
Iflg nettet, så er alle kontrakter opsagt og skal genforhandles, men der skulle være åbent for alle udbydere.. |
|
Mvh
Think-T-wice |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Så vidt jeg husker er TDCs ønske at kunderne kun skal have et aftaleforhold til indholdsleverandøren, mens der tidligere var et aftaleforhold til Dong (fiberen) og indholdsleverandøren (internet, tv, telefon). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Think-T-wice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
korrekt |
|
Mvh
Think-T-wice |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |