|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() Sendt: 18-November-2007 kl. 13:17 |
Det er så vores setup, der er blandet noget nyt med noget gammelt af forskellige årsager, bl.a. er det jo ikke helt billigt :) og skal passe ind i stuen samt kærestens ønsker (den sidste er hård). Skærmen er en Pioneer PDP-508xd inkl. undermounted højtaler PDP-S59 beslag er det originale fra Pioneer. Recieveren er en VSX-2016AV-S fra Pioneer. Øverst til venstre i træmøblet under skærmen, er det 1 Blu-Ray afspiller fra Panasonic model DMP-BD10AEG-K Øverst til højre i samme træmøbel er det en KISS boks fra TDC til brug for TDC bredbåndstv. Højtalere er 5.1 setup fra Infinity med en del år på bagen :) Både Blu-Ray og KISS boks kører HDMI til reciveren der så kører et HDMI til skærmen og det virker helt perfekt. p.s. beklager billedkvaliteten ikke er så voldsomt skarp men med nyt Kamera skal man lige lære det :) |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Det ser fint og enkelt ud!! Lækker skærm!! Hvordan oplever du IP-tv på 50"?? |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Tror du skal være glad for din kæreste, for med de store højttalere, vil jeg ikke betegne hende som hård |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Pede<--- ja hvordan oplever jeg det så hmm ja altså nu da de endelige har installeret det korrekt og det krævede sin mælk hvad syntes jeg så om det. Selve boksen havde jeg hørt mange dårlige oplevelser om og med, dem har jeg været forskånet for (det er en KISS) den har bare leveret varen selvom man skal være ret lige når man bruger de piletaster der er på den :). Boksen og de features der er med optag (hvis man har valgt det) det virker bare rigtigt godt. Billedet, ja jeg kører jo hdmi og billedet kører så i 1080i fra boksen til skærmen, selve billedet er generelt set ok, problemet er lidt kompremeringen og de MEGET forskellige størrelser de forskellige kanaler bruger, derfor har vi valgt at sætte den konsekvent på stræk ud via boksen(man skal lige vende sig til det) men det virker nu ret godt og billedet er rigtigt fornuftigt men naturligvis ikke ala blu-ray osv. Alt i alt er vi tilfredse og vidende om de "starts" vanskeligheder man har med et sådan produkt og lever med det, dog er det en del surt ikke at få rabat når man er prøveklud og tingene ikke lige virker som meningen var, det er ikke ligefrem billigt i forvejen :), men også det affinder man sig med, det er trods alt langt bedre end det tidligere analoge signal jeg havde. Sandal<---- Det var også led i en meget stor forhandling, at jeg fik lov at beholde dem imod nogle andre ting blev ændret og hun fik lov at beholde trælooket + hun var for nærrig til at ville bekoste nye højtalere, når de jo virker så ganske udemærket :) (man skal bare trykke på de rigtige knapper) |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Det ser sgu godt ud.. Dejligt enkelt og lækkert TV. Og sikke en ofring du har lavet - større højtalere mod at skulle beholde trælooket - det er da vist tæt på en win-win situation |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo et spørgsmål om taktik og ligesom sælge det rigtigt :) men der har skam været noget jeg måtte finde mig i, men små ting så hu hej det er dejligt :) |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Smurf, Det ser super nice ud! Nøøjjj de skuffer du har på dit tv møbel vil min kæreste syntes rigtig godt om Kvinder er totalt styret af: hvor-skal-vi-putte-denne-dims-hen-for-at-den-ikke-roder /Halsted |
|
![]() |
|
![]() |
Mangetak det er måske ikke så hightek med lys og andet, men det er nu blevet ganske ok. Halsted hvis det kan gøre din kæreste glad så tro mig den investing er givet godt ud, de er købt i ikea for 45 penge stykket godt nok på tilbud men det er vist lige til at overkomme :) (bl.a. derfor jeg må beholde mine højtalere). Ja kvinder har det med fair nok det roder, vi vil bare ikke kunne se det mentalitet så det er bare med at spille med og få lidt ud af det, livet er jo en stor forhandling ca. |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |