|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Tjaeh... Hvis du ikke ønsker en HD-DVD eller Blu-Ray, så mangler du jo ikke rigtigt noget. Men hvorfor vil du ikke have sådan en, det bliver en HELT anden oplevelse at se film i HD!
![]() Ellers kunne du overveje et bedre lydsystem eller en super DVD afspiller? ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
´dvd eller lyd kommer ikke på tale får jeg alligevel aldrig min far overtalt til har jo os lige købt mit panasonic. det med hd er fordi jeg har en million dvder og så er de jo spildte |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hvorfor? En HD-DVD og en Blu-Ray kan jo sagtens afspille DVD'ere... Og det er jo også mere for at kunne nyde de kommende film i HD.
![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
kan jeg godt se, menhvad koster en hd-dvd/bluray-dvd i forhold til almindelige dvd'er
|
|
![]() |
|
![]() |
Tænker du på skiverne...? De er lidt dyrere, og så kommer der ikke de store slagtilbud.
Men du kan jo evt. købe dem i udlandet (HD-DVD er regionsfri - Blu_ray er ikke), og så bliver de lidt billigere. se evt. her: www.dvd.co.uk www.axelmusic.com Dem plejer jeg at bruge. Men man skal ca. regne med en 250 kr. for en ny udgivelse. Men så falder de jo efterhånden i pris. ![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
ok, det kunne være jeg skulle spare op til sådan en
|
|
![]() |
|
![]() |
Tjaeh... Jeg har været rigtig glad for mig... Nogle gange sidder jeg med åben mund over hvor lækkert det ser ud, og opdager først at jeg skal lukke den når savlen når min bluse!
![]() Jeg har haft HD-DVD længe, og har lige fået min Blu-Ray i dag, og det er bare helt perfekt! ![]() |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
heeh det lyder jo som noget virkelig godt,
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg syntes virkelig man kan se forskel. Og det er markant bedre end den forskel man snakker om ift. lyd og andet hifi syntes jeg. |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
det med projekter er nok min næste ide, kan jeg vise når jeg får mine sofaer har nemlig det perfekte sted til et stort læred men sådan noget er jo heller ikke helt billigt
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej det er det sgu ikke... MEN, man kan faktisk godt få en god en herhjemme for en 10K. Så er der bare det med lærrede, og det er vist noget helt for sig, og bliver diskuteret hæftigt.
![]() |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
tobiaspanum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Blu-ray er også bedst, og HD-DVD er snart på vej ud, da mange af de store filmselskaber er ved at gå over til Blu-ray, hvor de har været ved HD-DVD før :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |