Nå, så blev det min tur til at vise lidt frem.
Jeg skal dog advare mod at der hverken er en forstærker eller rockerstore højtalere indblandet, så hvis du er overfølsom for dette, så burde du nok kigge væk (Det var da egentlig også en underlig allergi at have

)
Billederne er taget på en solfyldt søndag morgen, så billederne er knapt så gode. Lyset er dog ikke til gene når man skal se fjernsyn, tværtimod.
Setup'et indeholder flg.:
Samsung LE40M86
Vogels EFF 1140
HFX Mini HTPC (100% passivt kølet)
Intel Core 2 Duo Mobile 2.0GHz
2GB Corsair TwinX PC6400
500GB Samsung SATA300 HDD
Intel GMA 950
Terratec Aureon 7.1 Space
FloppyDTV DVB-C
Linksys PowerLine AV Ethernet PLK200
Xbox 360 Halo3 Ed.
HD-DVD drev
Wireless adapter
Logitech Z-5500 5.1 Surround
Logitech Harmony 1000
Logitech MX Air
Logitech Dinovo Edge
Jeg har førhen i tiden haft et kæmpe bredt TV møbel, hvor jeg kunne gemme mine kabler/strømforsyninger mv.
Men med købet af Vogels EFF 1140 floorstand, skulle der gøres noget ved dette.
Så i forbindelse med en flytning til vores nye lejlighed, måtte der gøres noget ved dette.
Overview af setup'et. Har måtte købe en ekstra hylde til min Vogels Gulvstand for at få plads til det hele. Alle kabler er gemt væk i kabelbakke (som er proppet til bristepunktet).

Venstre baghøjtaler

Vores "gem-lortet-væk"-skab

Her med åben hylde

Og med xbox 360 grej + hd-dvd film

Kabelføring bag gulvstand. Kablet fra Xbox strømforsyningen var desværre ikke lang nok til at kunne være i skabet og nå konsollen.

Højre baghøjtaler

Hjørnebordet med gear

MorgenTV når det er værst #1

MorgenTV når det er værst #2

Dejlig med 90 graders dreje-funktion så papa kan slange den i chaiselongen med bedste synsvinkel ;-)

Næste del, må blive at få udskiftet de plastik kabelbakker fra Harald Nyborg, til nogle ordentlige (og pæne

)
Ris/ros modtages gerne. Nu er det ikke jordens største stue, så påbud om kæmpe højtalere ignoreres indtil videre