recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousees største tv-pakke er blevet 84 pct. dyrere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousees største tv-pakke er blevet 84 pct. dyrere

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 20:38
Og husk vi snakker netto lønnen og ikke brutto. Når man skal finde priser andetsteds, og sammenligne.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af siccio siccio skrev:

Og husk vi snakker netto lønnen og ikke brutto. Når man skal finde priser andetsteds, og sammenligne.

Du snakker nettoløn, men du kan ikke definere nettoløn eller kan du?
Det der betyder noget er, hvor mange franskbrød en tysker kan købe for sin disponible indkomst og hvor mange en sammenlignelig dansker kan købe.
Jeg går ud fra som en selvfølge, at du finder det, da det er dig, der postulerer der er dyrere i DK en i andre lande.
20 cigaretter i Norge koster 100 nkr. Sådan er der så meget.
Det er også typisk, at biler bringes frem som dyrere i DK, men det er p. g. a. afgifter ikke en sammenligning, der kan bruges til noget.
God fornøjelse med at finde understøttelse til din påstand.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 21:20
Norge er jo ikke et EU land, og dermed ikke bare garant for direkte sammenligning, agurker koster også spidsen af en jetjager, og sådan kan man blive ved.....
Tilgengæld er lønninger generelt højere i Norge nu du ynder sammenligning med olie folket til nord...
Lige netop købekraften som du selv nævner, kunne du hvis ellers du gad læse mine indlæg ordentligt fremfor bare lige skimte igennem se jeg nævner flere gange.....
Enten så er du Yousee salgs chef, eller bare bitter over en kendsgerning.
Siger jo ikke vi lever i en håbløs diktatur stat, hvor folk ligger og sulter på gaden, nej vi har mange rare sociale goder, som jeg ikke ville undvære, men facts er bare kabel tv og internet er grusomt dyrt period....
Forlanger ikke du skal finde eksempler på hvorfor vi er billigere vel?
Men fint hvis du er tilfreds med prisen, dette gør jo bare Eksempelvis Yousee jo ikke mener de er løbet løbsk....
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 21:37
Da det er dig, der påstår, at det er dyrere i DK, må du vel også underbygge din påstand. Ellers er du jo ikke troværdig.
Selvfølgelig er jeg helt med på, at Norge ikke er med i EU, derfor også bemærkningen om, ar sådan er der så meget.
Nej, jeg er ikke salgschef i YouSee og jeg synes heller ikke, at det er billigt. Har også både internet og telefoni hos YouSee. Det jeg stejler over, er din ikke underbyggede påstand.
Ha' en fortsat god aften.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 22:20
Tak i lige måde, godt vi er enige så langt,,,
Købekraften det er den vi ikke er enige om eller?
Skal bare lige forstå det sådan, at du mener købekraften er støre i Danmark med kabel tv, eller bare generelt?
Skrev jo et eksempel fra England, men igen svært at lave konkret sammenligning da markedet og dermed reklame indtægterne er større derovre.
Påstanden om købekraft har diverse eksperter beregnet generelt igennem mange år, der viste det sig at generelt med fødevare og elektronik at vi er forholdsvis dyre.
Lige konkret kabeltv har jeg ikke stødt ind i en direkte pris index sammenligning, kan dog med nabolandet Sverige se, at f.eks internet, har de været langt foran med fiber fra start, og til vel og mærke bedre priser.
Men kan da ikke være din ærlige mening jeg skal beregne alt for at påstå noget.
Men ok så tro hvad du vil...
Trods alt glad ved du selv finder priserne vel høje....
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 22:40
http://store.virginmedia.com/digital-tv/compare-tv/tv-m.html

Aner så af gode grunde ikke lige præcis indholdet af alle disse kanaler, men her er da eksempel på engelsk mulighed...
God nat.....
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 08:25
Hold da op hvor er TV3-kanalerne dyre !!!

... specielt når man så tænker på det lort de sender ud.
formoder det er sportsrettighederne der trækker læsset her? Utroligt så mange mennesker der (ufruvilligt?) gør at Messi, Ronaldo osv kan tjene astronomiske penge hver måned.
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 09:11
Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:

Hold da op hvor er TV3-kanalerne dyre !!!

... specielt når man så tænker på det lort de sender ud.
formoder det er sportsrettighederne der trækker læsset her? Utroligt så mange mennesker der (ufruvilligt?) gør at Messi, Ronaldo osv kan tjene astronomiske penge hver måned.

Og det gør det ikke bedre at Viasat får lov til at oprette en ny kanal stort set efter behov.

3 Puls blev bl.a startet pga. Formel 1, men det vises nu ikke engang på den kanal længere.

Det var i øvrigt den kanal der fik os til at fravælge Fuldpakken, og nu har vi Grundpakken plus to ekstrakanaler.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2013
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 12:38
Deres internet bliver også hele tiden dyrere. 1. april lukker min nuværende hastighed, til fordel for en som er dyrere (25 Mbit). Alternativt skal jeg vælge en forbindelse, som er 25% langsommere end min nuværende.

Redigeret af bubbleboy - 27-Februar-2014 kl. 12:38
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu