recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilgå iphoto bibliotek fra Ipad ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilgå iphoto bibliotek fra Ipad ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilgå iphoto bibliotek fra Ipad ?
    Sendt: 11-Juni-2013 kl. 10:19
Er du muligt at tilgå sit iPhoto bibliotek på min NAS via f.eks iPhoto app eller er den kun til billeder der ligger lokalt på IPad'en

Eller er der andre muligheder ?

Det er i øvrigt en synology nas
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Point: 397
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sodaha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 12:03

kan app'en DS PHOTO+ ikke bruges ?

Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 12:15
Jeg at ikke prøve om den kan læse iPhoto library fil? Jeg vil gøre et forsøg
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 19:39
Jeg er ved at upload til nas'en nu, men det går jammerligt langsomt. Skal NA's være formateret på en bestemt måde eller virker det fint med ext3 format.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu