|
Tilgå iphoto bibliotek fra Ipad ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2013 kl. 10:19 |
Er du muligt at tilgå sit iPhoto bibliotek på min NAS via f.eks iPhoto app eller er den kun til billeder der ligger lokalt på IPad'en
Eller er der andre muligheder ? Det er i øvrigt en synology nas |
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan app'en DS PHOTO+ ikke bruges ? |
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Jeg at ikke prøve om den kan læse iPhoto library fil? Jeg vil gøre et forsøg
|
|
![]() |
|
Jeg er ved at upload til nas'en nu, men det går jammerligt langsomt. Skal NA's være formateret på en bestemt måde eller virker det fint med ext3 format.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |