recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Farve på 1 objekt kun
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Farve på 1 objekt kun

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Farve på 1 objekt kun
    Sendt: 08-Januar-2014 kl. 22:39
Jeg er helt ny i det at tage billeder og skal jo starte et sted.:).

Hvordan tager man et billede således det er i sort/hvid og blot et objekt er i sine farver?
Ofte set som en rose..

Hvilke billedbehandlinger er man ude i for denne effekt?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 22:43
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Jeg er helt ny i det at tage billeder og skal jo starte et sted.:).

Hvordan tager man et billede således det er i sort/hvid og blot et objekt er i sine farver?
Ofte set som en rose..

Hvilke billedbehandlinger er man ude i for denne effekt?

Colorstrokes: http://www.macphun.com/colorstrokes

Venlig hilsen
KB
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 10:03
Jeg benytter Photoshop til at lave stroke og der er forskellige måder at udføre det, nogle er dog bedre end andre.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 10:44
Ahh tak:). Har hentet colorstrokes, da det ser yderst begynder venligt ud:). Tak for det
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu