|
simpel kompakt kamera |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2015 kl. 09:05 |
Hej Alle
Jeg skal have købt et kompakt kamera til min mor som skal være simpelt at bruge, hurtig og tage gode billeder. Jeg håber på at finde et til under eller omkring 1500Kr. Har I nogle forslag til mulige kamera i det prisleje? På forhånd tak :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tog lige et tjek på markedet, og det er kun Canon Ixus der ligger på dit budget. Panasonic Lumix, som lyder til at være et noget bedre kamera på alle områder, er 1000kr dyrere.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Tæt på budget, kunne være en mulighed;
Se test her; |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Der er næsten ingen kompaktkameraer tilbage med optisk søger. Men her er et:
Modellen er ikke helt ny, sikkert derfor det ikke koster mere. - og jeg synes optisk søger er en stor fordel, da den også virker i stærk sollys.
Redigeret af Brixen - 21-Januar-2015 kl. 12:00 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |