|
Valg af Dome-overvågningskamera |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
trabjergknudsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2016 Sted: Skanderborg Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Maj-2017 kl. 12:03 |
Hej med jer.
Jeg skal have sat en udendørs dome-overvågningskamera op. Jeg har den problemstilling jeg ikke har udhæng på huset,, så kameraet skal sidde lodret. Synes bare ikke jeg kan finde nogle dome-kameraer, som kan det - det skal være et IP kamera. Mvh. Mikkel
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sæt den på en stor metalvinkel/sømbeslag
|
|
![]() |
|
trabjergknudsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2016 Sted: Skanderborg Status: Offline Point: 13 |
Det vil jeg helst ikke... det skal være så diskret som muligt
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvorfor, det kan ikke skjules?
Virker også afskrækkende, hvis det kan ses på afstand at der er kamera overvågning. Redigeret af Kampus - 30-Maj-2017 kl. 12:57 |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Alle dome kameraer kan monteres lodret på væg.
|
|
![]() |
|
men hvad anbefaler I? tænker det skal være med så høj en tilt-vinkel ind ad, som muligt. og det skal være et sort et. Hikvision har et - vil det være det rigtige?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Hvis du montere et dome kamera lodret uden en "hætte", så vil du have problemer med vand.
Men man løser heller ikke nem problemet ved at sætte det vandret uden et "tag", for så har man stadig problemer med vandet. Det er dog væsentligt færre problemer. ![]() Jeg synes dog at der er en tendens til at kamera uden glaskuppel ikke giver samme problem. Kupler giver også udfordringer med sollys og UV lyset, som nogen gange fanges af den og ledes ind i objektivet. Prøv at kigge på et kamera i stil med Hikvision DS-2CD2342WD-I, hvis du vil hænge det lodret.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Du skal forresten også lige være sikker på at de har 3-akse drejning eller kugle.
Hvis det kun har 2-akse drejning, så kan du ikke rette billedet op, hvis du montere det lodret
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Nogle kamera anbefalinger med 3-akse
Kan den du henviser til?2CD2342WD-I |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Vælg hikvisions "billige" serie 2cd2142 det fåes også i sort.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |