|
DRTV virker ikke |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1421 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja der er teknisk forskel, men det skal du slet ikke spekulere over. Det klarer USB-C standarden for dig, så du lader blot med det du ønsker
![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1450 |
Nej, din iPhone 8 bruger ikke USB-C.
Så hvis din iPhone 8 lader har "løst lade kabel", skal du blot købe et USB -> USB-C kabel, så kan den iPhone lader bruges. Du skal bare huske at skifte kablet hver gang. ![]() Men ja, ellers oplad via din PC. Det går lidt langsommere, men fjernbetjeningen skal ikke oplades ret ofte.
|
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 789 |
Der var jeg heldig;
iPhone opladeren har løst ladekabel, og min batteriradio bruger USB -> USB-C kabel så jeg er klar til opladning Mange tak for svar til jeg begge to.
![]() |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 789 |
Har nu for ½ time siden sat den til at lade men der sker ingenting. Ingen lampe der lyser og opladeren er ikke den mindste smule varm. Har også prøvet at sætte fjernbetjeningen til at oplade gennem usb i computeren med det er det samme. Er der mon noget galt eller er jeg bare for utålmodig?
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19644 |
Ladestrømmen er ikke særligt høj, derfor er der ikke noget der bliver varm.
Har lige været turen igennem for første gang i laaaang tid.
Klaus |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5007 |
Du får en notifikation på enten TV eller tlf hvis det er en iPhone, når den er opladet hvis de da er tændte sammen med ATV. Tar typisk et par timer.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Hvis jeg bruger den samme oplader til min IPhone bliver den da godt lun. Hvorfor sker det ikke når jeg oplader fjernbetjeningen?
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19644 |
Ladestrømmen er ikke særligt høj, derfor er der ikke noget der bliver varm.
Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |