|
Opgradere Android på tablet |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Android 4.03.06100072012, og når jeg søger efter opdateringer melder tabletten at der er en DMI Provider update. Hvad er det? Der står desuden at jeg skal læse beskrivelsen, men hvor finder jeg den? Flemming
Redigeret af fltk - 19-Marts-2013 kl. 13:05 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
DMI provider update ?
hmmmm, en opdatering af verjudsigten fra DMI måske ? ![]() Nej, det er formentlig en opdatering fra producenten selvom jeg ikke lige kan genkende den udtryksform - glem beskrivelsen og sig ja til at installer den. Jeg går udfra du søger efter en opdatering under settings, about, systemupdate (samme sted hvor du ser versionsno.) - og ikke nogen andre steder udenfor, for så kan det jo være alt muligt andet. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
Ja, det gør jeg. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |