|
SGSII - højt strømforbrug. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2013 kl. 09:35 |
Hej.
Telefon tagt ud af lader klokken 8:20. Klokken 9:30 er der 53% tilbage.
Wifi og GPS ikke anvendt. Telefon er varm bagpå i den øverste halvdel.
Noget bud på hvad der æder alden strøm?
JH
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du er ikke den eneste http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=121004&title=samsung-galaxy-s2 jeg købte et nyt batteri.. sjovt nok sagde de i tdcbutikken, nu endnu et samsung batteri over disken til galaxys2.
det tyder på en major bug et eller andet sted.. og bestemt noget man skal have med i budgettet når man vælger telefon.. driften er åbenbart at batteriet kun holder 1 år af gangen.. Jeg er ihvertfald ikke særligt imponeret over samsung galaxy S2, og det er min søn heller ikke.. han har plaget mig for en anden det sidste halve år.... han havde en række klagepunkter Redigeret af rhsin - 24-Marts-2013 kl. 10:17 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |