|
Tænd AV med LG Remote |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2020 kl. 11:16 |
Hej.
Er der nogen der har fået STB power knappen på LG's mMagic Remote til at tænde og slukke for AV receiver? Jeg har en Marantz, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at kunne tænde og slukke for anlægget med den knap, da jeg kun bruger det når jeg/vi ser film. Jeg kan gøre det med Google højtalerne men det er fruen ikke kæmpe fan af :) Jeg har virkelig forsøgt at rode rundt med indstillingerne under connected devices, men har ikke fået det til at fungere. Tak. |
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump?
|
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Hvordan er din reciever tilsluttet. Min surround forstærker tænker og slukker via HDMI, men det er vist ikke det du søger.
Mon ikke dine Google højttalere har en auto om ved signal?
|
|
![]() |
|
Forstærkeren er tilsluttet via HDMI, men jeg bruger ikke power control, da jeg ikke ønsker at benytte AMP som standard. Kun når jeg tænder for den. Derfor vil jeg gerne kunne gøre det nemt fra LG fjernbetjeningen, og den STB knap kan jo benyttes til at tænde for en set-top box. Så jeg tænker det må kunne lade sig gøre at tænde en AMP også.
Redigeret af danji - 17-Februar-2020 kl. 15:37 |
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |