|
PCM indeholder et lfe spor? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2020 kl. 16:07 |
Da jeg overgår til en dedikeret hjemmebio vil jeg i min stue have et sæt stereo højtalere tilsluttet mit tv.
Jeg beholder min pv1d subwoofer og er pt lun på et sæt KEF LS50 Wireless. Jeg vil på apple tv sætte output til stereo, mens mit tv vel skal sættes til pcm - men vil jeg overhovedet få lyd i min subwoofer her?
|
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PCM har subwoofer spor og er korrekt settings.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Når du sætter ATV og TV til PCM 2.0, så mixer de lyden fra kilden, så LFE vil blive mixet ud i de 2 kanaler.
Er din forstærker indstillet til det, så vil den også bruge din sub til stereo. Men om det præcis er det samme LFE spor der mixes ud igen, er nok tvivlsomt. Men derfor vil det stadig lyde ordentligt.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Ok. Men med et sæt LS50 wireless hvor en subwoofer er tilsluttet, så formoder jeg at den indbyggede forstærker formår at sende et signal til sub også. Vel så bare ikke et egentligt lfe spor, men blot det der er angiver ved crossover?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |