|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
![]() Sendt: 13-Januar-2008 kl. 19:41 |
Hej gutter så fik jeg say kabel bakker op i stuen se lige her nu mangler jeg bare min forstærker og dvdafspiller de skulel gerne komme i næste uge http://peecee.dk/upload/view/90397 http://peecee.dk/upload/view/90398 |
|
![]() |
|
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
![]() |
er der slet ingen der har nogle komentare??
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
håber da at alle de ledninger der ligger uden for kabelbakkerne har planer om at komme der ind.. Og så havde jeg nok sat din stikdåseskjuler ned oven på din kabelbakke så ledningerne kan gå direkte der ind.. |
|
![]() |
|
![]() |
ja det er bare antennekablet det skal jeg ha lavet om her i næste weekend.. det er en stikdåse med stikkendene i bunden så den kan ikek komme længere ned så kan stikpropperne ikke være der :)
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Det er ikke for at nedgøre dig eller noget som helst, men det ser ærlig talt
lidt tomt ud. Et tv der hænger på en væg med nogle kabelkanalert er efter min mening, og formentlig også mange andres mening her inde (uden at tale på andres mund) ikke videre imponerende. Syns du skulle overveje om der ikke skulle en reol eller lign til at stå under dit tv Har du planer om at bygge en hjemmebiograf? Evt. hvad for nogle ht, reciever osv har du tænkt på? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |