|
720p 3D Blu Ray afspiller |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det har da ikke noget at gøre med hvilken frekvens vores strøm kører med. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
|
Ved ikke om den virker med andet end Optoma, men det er da en dyr løsning. |
||
![]() |
||
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
|
kan man evt sætte en eller anden linse på min benq 1070W således at billedet bliver mindre?
|
||
|
||
![]() |
||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
|
Det kunne være du skulle overveje at sælge din W1070 og erstatte den med W1300 som har et meget større zoomområde som vil gøre at du kan gøre billedet væsentligt mindre ved samme afstand fra lærredet.
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
|
Jeg tror du blander et par ting, sammen her, eller også forstår jeg bare ikke dit indlæg. Opløsningen bliver kun halveret, hvis der er tale om passiv 3D. Da billederne så vises samtidig. Benq w1070 har aktiv 3D, og viser altså to billeder i 1080p, forskudt af hinanden.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |