|
Hjælp til dokumentar om gambling |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 3 timer 51 minutter siden kl. 15:52 |
Hej Jeg har brug for hjælp med at finde en udsendelse, der handler om en flok drenge der prøver at se om de kan slå div. bettingsites ved at spille på odds der er sat for højt. De får tips via diverse hjemmesider der viser hvis et bettingsite har sat et odds for højt i forhold til de andre sites. De finder hurtigt ud af at de bliver udelukket osv. når de begynder at tjene penge på div. sites, og må også efterhånden indse at timelønnen ender med at blive utrolig lav. Dokumentaren er dansk. Jeg har søgt og søgt, men jeg kan simpelthen ikke finde noget. Så jeg håber at I kan hjælpe
![]() Redigeret af Enerneslo - 3 timer 51 minutter siden kl. 15:52 |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1034 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske afsnit 5 i DRs serien Gambler
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |