|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Glemte lige at sige at MCE 2005 kommer med dvd decoder fra Sonic, og den er default decoder, i nogle tilfælde skal du bruge Decoder Check til at ændre preferred decoder...... |
|
![]() |
|
thoma2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Mit problem skyldtes nok at jeg bruger det integrerede grafik kort på mit EPIA MII10000 iflg denne tråd vil det ikke virke. http://forums.viaarena.com/messageview.aspx?catid=32&thr eadid=64271&highlight_key=y&keyword1=mce Er der andre der har erfaringer med EPIA boards sammen med MCE? Ellers skal jeg prøve et FX5200 grafik kort og se om det løser problemmet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |