|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
phb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 18-April-2005 kl. 14:32 |
Er der nogen som ved, hvor jeg kan købe dette produkt. Eventuelt udenfor DK. Har du erfaringer, gode som dårlige med dette kort er jeg naturligvis også interesseret.
|
|
![]() |
|
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() |
Hej phb..... Har ingen praktiske erfaringer med dette kort, men jeg har læst en del og kortet..... Det er bygget over Theater 550 Pro, som kommer i en del forskellige versioner - bla. udgives det fra Sapphire, Powercolor og Ati's eget TV Wonder Elite..... Dog skal du være opmærksom på at TV Wonder Elite, bliver en del dyrere, end de andre mærker, grundet en anden fjernbetjening, men selve kortet er identisk med de andre. Du kan på nuværende tidspunkt, kun få kortet i US. Efter hvad jeg kan se, så skulle kortet fra US også understøtte den europæiske PAL standard, men omvendt, der må være en grund til at det tager så lang tid, før det bliver frigivet i europe!? Derfor vil jeg råde dig til at vente til kortet kommer på hylderne i europe, så er du i hvert fald sikker på at det vil fungere. Personligt har jeg selv ventet meget længe på dette kort, da jeg ser at det bliver det ultimative kort, indenfor HTPC fronten...... Kortet skulle være gået i storproduktion, til det europæiske marked i marts måned (Cebit) og det forventes at lande på hylderne omkring 1 maj. Kortet skulle ikke komme til at koste mere end et Hauppauge 150. Håber det kunne hjælpe... Med venlig hilsen
|
|
![]() |
|
phb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Hej. Tak for svaret. Det var nøjagtig hvad jeg gerne ville høre. Naturligvis bortset fra, at jeg skal vente lidt endnu. Faktisk er den trådløse remote control vigtig for mig så jeg er umiddelbart mest hooked på ATI's egen version. Ved du hvornår den skulle ramme det europæiske marked?? Er det også den 1. maj eller?? Men hvad med Sapphires Theatrix Threatre 550 Pro. http://www.itbutikken.dk/p/89426/1.htm. Er det ikke nøjagtig hvad vi leder efter (bortset fra fjernbetjeningen). Eventuelt kunne man jo så bare købe den trådløse remote ved siden af? /phb Redigeret af phb |
|
![]() |
|
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() |
Hej igen - godt det kunne hjælpe... Personligt vil jeg fravælge Ati's egen Tv Wonder Elite, grundet fjernbetjeningen....... Den er radiostyret, som jeg egentlig har gode erfaringer med, ved Ati's ældre AIW kort. Men da min kommende HTPC skal stå i stuen (ved flimsen) ser jeg det ikke nødvendigt, at have en sådan fjernbetjening...... Ved de andre leverandører af Theater 550 chippen, (bla. Sapphire's Theatrix - IT Butikken) bruger de som bekendt infrarød fjernbetjeninger, som efter sigende skulle gøre et anstændigt job. Men det kan jo være at man alligevel havde planer om at køre med MCE 2005 og fjernbetjeningen hertil?.... Så syntes jeg efterhånden at Ati's RF styret fjernbetjening falder helt bort....... Den er god, hvis HTPC'en står i et andet rum, ellers syntes jeg det ikke - dertil kommer også bruger af multicontrollere, som ikke har muligheden for RF signaler........... Sidst, men ikke mindst. Så kommer TV Wonder Elite, til at koste cirka dobbelt så meget, grundet fjernbetjeningen. Derfor, tænk dig godt om, før du vælger vejen med Theater 550 chippen. Mvh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |