|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BilligGPS.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 19-April-2005 kl. 22:47 |
Hejsa, Jeg har købt MD8386'eren fra Aldi og må sige at jeg er ganske godt tilfreds indtil videre. Det er en god og kraftfuld maskine - ikke helt lydløs men det bliver den forhåbentligt når jeg får monteret det støjdæmpningskit jeg har bestilt til maskinen (omtalt andet steds i dette forum) Jeg ville dog gerne kunne benytte den til at optage video og gerne med EPG styríng. Det medfølgende program PowerCinema fra CyberLink er sådan set fint nok - det er tilpas simpelt og let at betjene - så selv små børn kan lære hvordan man får det til at spille. Desværre understøtter dette programs EPG system kun NextView der så vidt jeg kan finde ud af - ikke benyttes i DK. SPØRGSMÅL - kan dette tweakes - findes der en vej udenom eller er der nogle alternative forslag til at få EPG med det medfølgende software. Som alternativ til det medfølgende program har jeg været inde og downloade MediaPortal - det er et ret avanceret program der efter min vurdering (udfra det helt utrolige mængde setup muligheder) kan tilpasses alt hardware - det burde kunne køre på maskinen. Desværre er det endnu ikke lykkedes mig at få et billede på skærmen med denne software - jeg har brugt timer på at søge på nettet, men så vidt jeg har kunnet nå frem til er det folk er mest intereserede i at sætte TV kortet fra Medion op til digital TV - og det giver jo ingen mening i DK - hvis man kun har en antenne på taget til at modtage de danske kanaler. SPØRGSMÅL - Er der nogen her der har erfaring med Medion MD8386 maskinen og MediaPortal, som kan give gode råd omkring hvordan dette sættes op så det faktisk kommer til at virke også med EPG. Jeg håber på nogle gode råd og kloge ord. Redigeret af BilligGPS.dk |
|
http://www.BilligGPS.dk
Danmarks største udvalg i navigationsudstyr |
|
![]() |
|
BilligGPS.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Her er hvad CyberLink's support svarede på mine spørgsmål - i to omgange ! Spørgsmål Internet EPG on PowerCinema 4.0 OEM Hi guys, Svar: Thank you for contacting Cyberlink Online Support. Nyt spørgsmål As far as I know NextView is not Nyt svar: Thank you for contacting Cyberlink Online Customer Support. Alt ialt ikke noget man bliver specielt klog af !!! Håber der er andre der kan hjælpe evt. med at få MediaPortal op at køre på min Medion PC. Hilsen Henrik Redigeret af BilligGPS.dk |
|
http://www.BilligGPS.dk
Danmarks største udvalg i navigationsudstyr |
|
![]() |
|
håkon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Hej BilligGPS.dk Jeg har i mange år kørt med Medion Pc'er, og Power Chinema, og det er endnu ikke lykkedes mig at få den til at funke med EPG - heller ikke med andet software, og stor hjælp fra Medion support, så jeg " lytter " med hvis d u skulle finde en løsning . / Arne
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |