|
Waoo APP på appletV hakker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Maj-2022 kl. 21:48 |
Hej folkens
Jeg oplever konsekvent, at når jeg ser sport (især fodbold) på TV3+ via Waoo App på mit APTV4, så hakker det ca. hvert 5 sekund. Skifter jeg så over på min Viaplay App på samme APTV istedet - så er der ingen problemer. Nogen, der har oplevet noget lignende og er der noget at gøre..? Mvh Mads
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4657 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er din Apple TV opsat til 50Hz output? Og har du aktiveret match-funktionerne?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
Det er sat til 1080pSDR 50hz
Har ikke aktiveret match Kan vælge mellem dynamisk område og billedfrekvens Mvh Mads
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4657 |
Så lyder problemet ikke til at være relateret til opsætningen af boksen.
Jeg har desværre ikke erfaring med selve Waoo appen, så jeg er ikke klar over, om den har fejl.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |