|
Apple tv og yousee? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2022 kl. 17:43 |
Jeg overvejer at købe et apple tv og køre yousee app derfra. Jeg er dog usikker på om det er grugervenligt for hele famillien.
Hvordan fungerer det med tvguide på yousees appletv app? Kan man sætte appletv op så det altid starter i en bestemt app ?
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1094 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Guide fungerer fint.
Kan ikke starte i bestemt app Tv fjernbetjening kan bruges til at styre Apple tv med |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4657 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes det er brugervenligt og jeg har også installeret Apple TV hos både svigermor og mine egne forældre. De er vilde med løsningen og har opsagt tv-signal.
Samtidig får I jo en masse fleksibilitet og mange alternativer både nu og fremadrettet.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |