|
Netværk i forbindelse med renovering |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
|||
Kun til stuen? Klaus
|
||||
![]() |
||||
madsklit ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
|||
Du kan lige så godt lave det orden ligt fra start af, med et lille rackskab i kælderen, med et patchpanel hvor alle de netværkskabler du har trukket rundt i huset blir samlet og der kan din router fra din ISP (Yousee) også være + alt det andet du finder på i løbet af de næsten 15 år du skal bo i dit hus.. jeg vil anbefale dig at købe nedslående udstyr til at komme igang med. |
||||
![]() |
||||
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 238 |
|||
Naturligvis. Det var kun, hvis du har brug for flere stik end dem, der allerede er.
|
||||
![]() |
||||
sd ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2012 Status: Offline Point: 288 |
|||
Jeg har i mange år kørt med en router i kælderen under et 2-etagers hus, uden problemer med dækningen.
|
||||
Powered by beer and chips
|
||||
![]() |
||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
|||
Du kan eventuelt overveje produkter som dette. Denne her erstatter udtaget i væggen og fungerer både som access punkt og har en mindre indbygget switch. Hvis man vil undgå for mange kabler og have et rimeligt diskret AP i stuen kunne det være en løsning. Denne model har dog mig bekendt en lidt dårligere rækkevidde end traditionelle AP'er. Jeg er ikke bekendt med lign. fra andre fabrikanter, men der findes sikkert nogle derude. EDIT: Jeg kan se at f.eks. TP Link har nogle: Man skal dog lige bemærke hvordan de konfigureres før man giver sig i kast med disse enheder, da de er beregnet til firmabrug.
Redigeret af hedberg - 07-Januar-2022 kl. 17:58 |
||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||||
![]() |
||||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
|||
![]() Havde en kollega med hus bygget i tidsalder hvor man brugte alukraft som dampspærre, der var der ikke meget wifi hul imellem etager.
![]() Redigeret af JørgenT - 07-Januar-2022 kl. 18:25 |
||||
Mvh. JørgenT
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |