|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() Sendt: 11-Maj-2010 kl. 22:05 |
Hej
Er der nogen af jer, som bruger Big Screen - byRemote programmet? http://bigscreenglobal.com/bgproduct.aspx?PID=BSRV1 Jeg har hentet og installeret det, men har problemer med et par kanaler. Jeg vil først gerne vide, om det bare er mig, eller om de ikke har noget forum? Og så ... Jeg har TV2 Film og TV2 Film HD. De er begge mapped til den samme EPG (TV 2 film DK), som kommer fra ONTV via et et program af Niels. Men jeg får kun den ene af TV2 Film kanalerne frem. Dette på trods af, jeg har døbt den ene TV2 Film DK og den anden TV2 Film HD. Kanal5 har jeg også 2 af, men de kommer begge frem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |