Hej.
Jeg har i win 7 lavet et bibliotek der inkluderer alle de mapper jeg videofiler i. Det virker OK og win 7 finder alle filerne i mapperne. Jeg har har mulighed for at sortere efter type og det virker også OK. I rullegardinet til højre for "type knappen" kan jeg sætte flueben ud for de filtyper jeg gerne vil have vist i biblioteket. Også OK.
Nu har jeg kaldt biblioteket for "video" og jeg vil gerne have at det kun viser videofilerne fra de forskellige mapper der er inkluderet i biblioteket. Problemet er at mappeindstillingerne ikke bliver gemt. Hvis jeg lukker biblioteket og åbner det igen bliver alle de andre uvedkommende filer igen vist.
Er der mulighed for at gemme indstillingen, så biblioteket kun viser de filtyper jeg har valgt?
EDIT: Jeg har prøvet at vælge "optimized for video" i bibliotekets egenskaber. Det bliver det blot endnu værre af. Windows mener åbenbart at pdf, gif og installationsfiler også er en slags video og jeg mister samtidig muligheden for at vælge hvilke filtyper jeg vil have vist

tvkartoffel
Redigeret af tvkartoffel - 20-August-2010 kl. 17:59