|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tyge ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 20-September-2005 kl. 11:56 |
Hej, Jeg har et probleme med MCE, når den går i standby mode køre blæseren max. omdrejninger. Og når jeg skal tænde den igen er jeg nød til at slukke helt for min PC og starte op helt forfra. Er der nogle der ved, hvordan jeg får sleep mode til at virke ? Hilsen en næsten tilfreds MCE bruger
|
|
![]() |
|
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Dit problem er sandsynligvis at dit motherboard er sat til at gå i S1 sleepmode eller auto S1 og S3. Gå ind i din BIOS og vælg S3, så skulle din blæser gerne slukke. |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Kan man det I alle BIOS? Jeg synes nemlig ikke jeg kan finde det på i min bios. Mit motherboard er et ASRock ATX Intel 848P chipset (775i48) Redigeret af Hanien |
|
![]() |
|
tyge ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej igen, Tak, for hjælpen. Det fik mig til at finde denne gode forklaring på mit problem. Håber den kan hjælpe andre. http://blogs.msdn.com/omars/archive/2004/05/11/129553.aspx Hilsen Tyge |
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Godt at du fik løst it probem, men måske skulle du ændre emneoverskriften. Er det din mailadresse du har
skrevet? Titlen har ikke ligefrem så meget med emnet at gøre.
Redigeret af HTPC |
|
![]() |
|
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Det er ikke sikkert. Jeg har det ikke på nogle af mine ældre motherboards, men jeg har netop købt to nye ASUS motherboards et til Athlon og et til Intel og der var det på begge to. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |