recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En masse spørgsmål om MCE og HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEn masse spørgsmål om MCE og HTPC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bfriis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-September-2005
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: En masse spørgsmål om MCE og HTPC
    Sendt: 21-September-2005 kl. 21:16

Hej

Dette er helt nyt for mig, men jeg har her til aften fundet en masse spændende informationer på nettet, og der er stadig nogle ting, jeg ikke har kunne finde svar på, så jeg håber at der er nogle af jer, som kan hjælpe mig.

Jeg har haft udkig efter en HTPC, og har pt fundet frem til Amitech HomeCenter Living 410: http://www.amitech.dk/includes/webprodukt/eHome/index.asp

Kender I til dette produkt?

Kan man tilslutte en IR Emitter. da den vil komme til at stå i et skab?

Kan fjernbetjeningen og tastaturet programmeres, således jeg kan droppe min egen TV fjernebetjening?

Jeg regner med at forbinde den med et coaxialkabel fra væggen. Hvordan skal jeg forbinde den til mit TV for at få den bedst mulige kvalitet? Jeg har alle tilslutningsmuligheder på mit LCD tv.

Vil jeg ved normal tv-kigning skifte kanaler via tuneren i mit tv, eller vil det være via tuneren i Amitech'en?

Hvor lang tid tager det at opstarte MCE? Fra man trykker på startknappen på fjernebetjeningen?

Kan jeg tilslutte min normale forstærker, når jeg fx afspiller CDer på amitechen og høre tv via højttalerne i mit tv?

Er tv signalet gennem en HTPC af samme kvalitet som direkte fra stikket i væggen? Forsinkelser mv.?

Kan jeg tilslutte mit radioantennestil i Amitech'en, eller kan man kun benytte de internetbaserede radiokanaler?

Kan man være på internettet mens man ser tv (opdelt skærmbillede)?

Det var lige hvad jeg pt har af spørgsmål. Håber der i dette forum er nogle, som kan hjælpe mig. På forhånd tak!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu