|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mastinario ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 12-August-2005 kl. 14:23 |
Hej. Jeg fik et Hauppauge 500 i april måned, men har endnu ikke magtet at se/optage tv på det. Har programmet GPPVR til at administrere kanalerne, og kan også få det til at søge og finde mine kanaler (har kun 5 da jeg bare har alm antenne) Men bagefter hvad så? kan ikke finde nogen funktion til at se tv og heller ikke radio. Har nogen tålmodighed til at guide mig igennem opsætningen, indstillinger eller hvad der skal til så jeg kan endelig bruge min fødselsdagsgave??Tror det må være noget med min opsætning, eller noget med EPG eller hvad ved jeg. Ville blive meget taknemmelig. Ps: skal næsten have den for begyndere!! |
|
![]() |
|
Philwilli ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-August-2005 Sted: Norway Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Her er en link til et Hauppauge forum der du muligens kan finne noen tips: http://www.shspvr.com/smf/index.php?PHPSESSID=5d6f53021fa36b 9991f5e73f3c6f6eba
 Deres software og divere er ikke kjent for å være verdens beste akkurat........
|
|
![]() |
|
dknia ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Hejsa. Det er et glimrende setup du har, og i forhold til mage andre PVR-applikationer er det en af de allernemmeste at sætte op heldigvis. Check ind forbi sent i aften, så har jeg lige smidt en hurtig guide op til dig her. /Niels |
|
![]() |
|
dknia ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Som nævnt ovenfor en GBPVR installationscheckliste:
I nedenstående antager jeg at du har installeret relevante drivere samt GBPVR programmet.
Håber det hjælper dig på vej, ellers må du vende tilbage. /Niels |
|
![]() |
|
FlemmingC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-September-2005 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej Niels Jeg sidder også her med et Hauppauge 350 samt GBPVR. jeg har sat O2Grabber op og kørt den, den er importeret i GBPVR og en fin liste er kommet frem, men når jeg skal se "live tv" er der kun sne på (alle kanaler). Er der noget jeg overser i din ellers fine liste ??? Jeg kan godt se tv via den software som fulgte med (Wintv2000) |
|
![]() |
|
FlemmingC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-September-2005 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Har fundet ud af det |
|
![]() |
|
mastinario ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tusind tak for svarene... vil prøve om det virker.... ;-)
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |