|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
subben ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 21-September-2005 kl. 08:18 |
|
Hej har lige et tricky spørgsmål,,,,, er det muligt og rippe en dvd til vob. files således de ligger på en HD feks. på en server og så kunne afspille dem med MCE, har ledt forgæves, men har endnu ikke
![]() |
||
MVH
Erik |
||
![]() |
||
tjementum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
Ja Kik på http://www.mymovies.name/. Gør alt hvad du vil, og lidt til. Det sejeste add-in til MCE (uden sammenligning), og er i øvrigt udviklet af en dansker, som er meget aktiv i dette forum. Glemte jeg at sige at det er Gratis! Men man kan donere. Bjarne... kan du ikke lave et alternativt til PayPal? Evt. bare et kontonummer! Den nyeste udgaver, spørger selv om du vil kopiere dvd'en til HDD, når du indsætter den. Og den henter info, thumbnails, actors o.l. fra internettet. Men... så er der problemet med copy-protected DVD'er. Det kan løses med AnyDVD, som spiller perfekt sammen med My Movies. Kan i øvrigt også håndtere DivX o.l. filer. Venligst Thomas |
||
![]() |
||
JorgenR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
|
Hvis du har installeret et MPEG2-codec - som jo er påkrævet for at MCE kan vise TV - er det meget let. Drop en genvej til folderen med dine DVD'er i den folder, hvor MCE finder "My Videos". Så skulle du være kørende. Du kunne også være interesseret i http://www.mymovies.name/downloads.aspx |
||
![]() |
||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
|
Hvad er hans brugernavn? Jeg har set at han poster under brugernavnet Binnerup på diverse fora, deriblandt Hifi4all, men jeg har ikke set ham poste her og der er ingen med brugernavnet Binnerup. Der er dog en med brugernavnet Binderup men det er vist ikke ham.
Udviklerens navn er så vidt jeg kan se ikke Bjarne men Brian Binnerup, han har også en mirror site her: http://binnerup.dk, med samme indhold som: http://mymovies.name My Movies virker som et rigtigt godt MCE plug-in. ![]() Redigeret af HTPC |
||
![]() |
||
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
|
Hejsa Jeg kan se I har fundet frem til mit add-in - og ja, jeg hedder Brian, og ikke Bjarne. Det er også rigtigt at jeg ikke har postet herinde før - var ikke klar over at forum'et var blevet så stort at det også indeholdt Media Center ting - rigtig godt gået Lars! I skal være velkomne til at stille spørgsmål til projektet herinde - jeg har koblet mig på med e-mail notifications, og af og til er det også rart at besvare spørgsmål på dansk ;-) Mvh Brian Binnerup |
||
![]() |
||
tjementum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
Og mht. til donation, så vil jeg meget gerne. Men jeg har glemt login til min PayPal konto, og nu vil de have en fax med BilledeID og kontoudskift mm. Bare det at finde en fax er mig næsten umuligt.
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Brian
Det er blot en naturlig udvikling. Forummet udvikler sig mere og mere mod et komplet forum for video optagelse/gengivelse uanset medie og hardware
Rart at have dig med på sidelinien. Velkommen til! /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
|
Jeg har et spørgsmål, eller måske rettere et forslag til din hjemmemside. Jeg har kigge rundt på siden og kan ikke finde nogen versionshistorie for dit plug-in nogen steder. Jeg synes det vil være rart med en versionshistorie, så man f.eks. kan se hvad der er tilføjet og rettet fra f.eks. version 1.4 til 1.5. Det gør det lettere af finde ud af hvad der er ændret og hvad man skal holde øje med af ændringer i en nye version i forhold til den tidligere. Det eneste der står lige nu er: 8'th September 2005 - New release!, "My Movies 1.50". Includes a lot of new improvements! Men hvilke forbedringer der er tale om kan man ikke læse. Redigeret af HTPC |
||
![]() |
||
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
|
HTPC: Ja - det burde nok stå der et eller andet sted. Readme.txt plejer at indeholde det, men fra 1.38 til 1.50 skete der så meget så jeg ikke opdaterede hver enkelt lille del - det er reelt dog skrevet i et newsletter, så jeg burde nok få det skrevet et sted på siden også.. Dokumentation er ikke min stærke side ;-) (Jeg gider ikke.....det er ikke sjovt) Mvh Brian |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe, det kender jeg alt til, jeg er selv Ingeniør og skal derfor lave alt for meget dokumentation. Men det er sjovere at programmere end dokumentere, dokumentation er bare noget der skal overstås men desværre tager lang tid hvis det skal gøres ordentlig, ofte længere tid en selve udviklingen. Der er sjovere med noget "revolverprogrammering" ![]() Men det ville være rart hvis forbedringer og rettlelser stod på siden, bare i hovedtræk. Hvor er den readme.txt du beskriver? Er det en der dukker op når man installerer My Movies? Det ville være rart hvis man kunne læse det uden at installere eller abonnere på nyhedsbrevet. Evt. lægge gamle nyhedsbreve ud på hjemmesiden også, det gør Microsoft DK f.eks. |
||
![]() |
||
![]() |
|
HTPC: Jeg skal se om jeg kan få tid til at få lavet en changelog på siden. Readme filen ligger i installdiret når man har installeret - Nyhedsbreve burde nok også ligge på siden..... Mvh Brian |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |